Boşa geçen saatler

Akilsiz basın cezasını ayaklar çekermis nede doğru bir söz. Bugün bunu bizzat yaşadım. Araştırmadan sabırsız davranıp daldım bir işe . Işin neresinden tutarsam tutayim sonuca ulaşamadım. Pes de etmedim ne hikmet. Aslında azimli hırslı biride değilim.  Bütün gün kafamı onunla meşgul etmek hoşuma gitti. Saatler geçti geceyi buldu ben pes ettim . O meşhur arama motoruna yazdım.sihirli kelimeleri, o da ne benim saatlerimi harcadığım iş 5 dk lik çıktı. Sinirlendim bıraktım gitti. Bundan sonra bilmeden etmeden araştırmadan cahilce hareket etmek yok öğrendim. Geç öğrendim ama olsun nitekim öğrendim. Ahh şu internet  doğru kullanmasıni bilene ne çok kolaylıklar sunuyor.  
Saat epey geç olmuş.  Iyi geceler.

Sen Aşksin oğlum…

Bir Cevap Yazın

