Yeni yaşım kutlu olsun

image

Bugün benim doğumgünüm……

Iyiki doğdum ben 🙂

Sabah Berat uyandırdı güzel mırıldanmalariyla. Hayatım boyunca aldığım en güzel hediye oğlum.
Babamız erken gitti bugün.
Güzel bir kahvaltıdan sonra oyun oynadık.  Biraz dışarı çıktık. Bu arada hep eşimden tel bekledim ama gelmedi.  Biricik dostlarimdan geldi kutlamalar. Akşam üstü semin Elinde pastayla çıka geldi. Kapıyı açtim üstünde mumları yanan kalpli pasta. Canım arkadaşım . Hediye olarak şık bir çanta almış.
Iş çıkışı arayan eşim yemek teklifinde bulundu. Eee o saatten sonra olamazdı tabi.

Bu arada bir güzel sürprizi de oğlum yaptı. Bugün ilk kez döndü. Aylardır uğraşıyorduk bugüne nasipmis. 

Sen Aşksin oğlum…

Bir Cevap Yazın

