Sıradan Günüm

Son günlerde kahveye sarildim. Uykusuzluk yorgunluk derken beni ayakta tutan tek şeyin kahve olduğunu fark ettim  Geçen hafta aldığım büyük bir paket bitti bile.
Bugün üst kata yeni komşular taşınıyor. Oldukça fazla gürültü hakim. Zor tabi ev taşımak yerleştirmek. Eski komşum taşınır taşınmaz yeni birilerinin tutması şaşırttı . Maşallah binalar boşaldığı gibi hemen tutuluyor. Dışarıdan bakılınca bi albenisi var evlerin ama yerleşince bir çok kusur, aksaklık ve sorunla karşılaşılabiliyor. Çünkü bende aynı hataya düşmüştüm  Eski oturduğumuz evi sevemedim bir türlü . Bi kere merkeze çok uzaktı.  Komşuluk yoktu . Çoğu dairede boştu. Öyle bir yerden sonra burası cennetten bir bahçe gibi gelmişti.  Burasının güzel yani komşuluk güzel. Yaşlarımızda birbirine yakın anlaşma oluyor. Hatta çocuklarımızda aynı zamanlarda doğdu. her evden çocuk sesi geliyor. Yazı düşünemiyorum bahçede bir sürü çocuk. Yeni yeni yürümeye başlamış olacaklar. Ordan oraya koşturacaklar bizde peşlerinde . Gözümde canlanınca güzel bir tablo. 

Akşam üzeri yan komşu kahveye çağırdı.  Yine kahve beni buldu. Evde vahşileşen oğlum orda sus pus.  şimdi evimize geldik babamızı bekliyoruz. Dışarı çıkarız diye umuyorum .  İnşallah yorgun gelmez de dışarı hava almaya çıkarız çünkü artık çok bunaldım evde. 

Berat paçama yapıştı biraz onunla ilgilenme vakti.

Hayat ışığım oğlum

Bir Cevap Yazın

