Bence Sevda…

image

Neden yakın kalpler uzaklarda oturur ? Diye bir soru sordu sevdiğim bir dostum.
Düşündüm bir cevap bulamadım. Evet neden uzaklarda oturur ki. Uzakta olması mi kalpleri yakınlaştiran.  Her daim dipdibe olsalar o zaman kalpler mi uzaklaşır. Belki de uzaklaşır. Belki mecnunu mecnun yapan leylanin özlemidir.  Leyla yanında olsaydı Mecnun Mecnun olmazdı. Kerem dağları delmezdi. Tarihin tozlu sayfalarında isimleri bile zikredilmezdi.  Bir cevap veremedim sadece sustum.  
Marifet  yakında iken de iyi geçinebilmek. Her gün her halini gördüğün  o   insana sevdiğini söyleyebilmek, sevgi dolu gözlerle bakabilmek.  Tabi ya uzaktakine ıstediğin kadar sevda besle dur. Uzaktakiyle geçinmek kolay.  Sevda işleri zormuş vesselam. Sevda derken sadece  karşı cinse duyulan değil tabi. Dosta, anneye babaya,kuzene , kardeşe… Hepsi yakınımda olsun mutlu mesut yaşayalım istiyorum . Istiyorum da olması mümkün değil. 
Bugün hep bunlar meşgul etti kafamı. 

Tabi bunların dışında güzel şeylerde yaşadım. Eski mahalleme gittim . Öyle çok özlemişimki herkesi tekrar tekrar sarildim . Minik prensimde annesinin doğup büyüdüğü ortama hemen ayak uydurdu. Herkese gülücükler attı.   Kucaktan kucağa dolaştı.
Mahallede neler olmuş, ölen , doğan , evlenen bütün havadisleri aldım. Kac bardak çay içtim hatırlamıyorum.. konu konuyu açtı arada çaylar gitti.  Hava kararnamesi üzereydi kalktığimda. Iyi de etmişim. 

Geldiğimizden beri Berat uyuyor. O kadar çok oynadıki yoruldu artık.

Keşke dünyada herkes mutlu olsa , herkesin yüzünde gülücükler olsa. O günler gelir mi ki ?

Hayat ışığım oğlum

Bence Sevda…” için 2 yorum

  1. aynı şeyi bende çok sık düşünüyorum keşke herkes mutlu olsa, kimsenin kalbi incinmese, hüzünlenmese diye bu yüzden dostuz sanırım:))

    Beğen

Bir Cevap Yazın

