1. gün

Güne canlı başladım. Uzun zamandır yapmadığım cilt bakımımı yaptım. Sağolsun Berat annesine 10 dk kadar izin verdi. Küçük beyin kahvaltısını hazırladım. Benim içmem gereken kürü de hazırladım. Beyfendiyi doyurduktan sonra kendi kahvaltımı yaptım. Arkasından bir bardak yeşil çay .

 

Ev işleri ile uğraşırken öğle zamanı geldi. O zamana kadar her şey güzeldi. Ne bir açlık nede halsizlik hissetmedim. Amma öğle sonrası midemde çanlar çalmaya başladı. Duymazlıktan gelmeye çalıştım, su içtim ama yok kanmıyor.  Mecbur ara öğünümü biraz artırdım. Akşamı zor ettim tabiî ki. Akşam yemeğinden sonra acıkmamak için bol sıvı tükettim.

 

Uyguladığım liste ünlü bir beslenme uzmanına ait. Emziren annelere uygun listeler hazırlamış. Burada o listeyi yayınlamam uygun olmaz. İsteyen olursa ona nerden bu listelere ulaşabileceklerini seve seve bildiririm.

 

Önümde uzun bir liste ve verilmesi gereken 15 kilo var.  Çıktık bir yola Rabbim utandırmasın.

 

Her şey iyi güzelde eşimin aldığı abur cuburlar aklımı çeliyor.

 

Pes etmek yok…

 

Kendime bir söz verdim ve o sözü tutmalıyım .

Bir Cevap Yazın

