Berat dedikodusu

Berat yaklaşık 10 aylık oldu. Iyice hareketlendi. Yerinde duramaz oldu. Her fırsatta emekliyor. Tutunacak bir yer bulursa ayağa kalkıyor .
Buraya kadar herşey çok güzel. Fakat madalyonun diğer yüzü var. Peşinden koşan ben çok yoruluyorum. Tehlikeli işlere  kalkışmasida cabasi.

Nerde zararlı şey var hemen buluyor. Bir tür dedektor. Tehlike bulma dedektoru.  Evin dekorasyonunu  onun güvenliği için değiştirtik , yere bıraktıgimiz onuncu dakikada bir güvenlik açığı buldu bile. Asla aklımıza gelmeyecek yerden yakalıyor bizi.
Bu da bizi tedirgin ediyor. Gözüm hep üzerinde.
Birde bu aralar pek bağımlı oldu bize. Yapışık.ikiz gibiyiz. Bacağıma sarılmış vaziyette geziyorum evin içinde. Oldukça komik bir.görüntü oluşuyor.  Işlerimi dahi yapamıyorum gün geliyor.  Sürekli beni takip halinde.   Bu dönemler de aile fertlerine bağımlılıgi artarmis diye okudum. Evet biz harici herkese yabancılamaya başladı. Benim veya babasının dışında insanlari istemiyor.
Doğumundan beri kalabalık ortamlara girmekten çekinmedim sırf bu günler için ama boşunaymis onu anladım.
Bir diğer olumsuz değişim uykularınin azalması. Gündüz uykusu neredeyse hiç yok. O da huysuzlasmasina sebep oluyor.

Sağlığı yerinde olsun yeterki diye avutuyoruz kendimizi.

Bir Cevap Yazın

