2. Gün

Sabah her zaman ki gibi önce beratın kahvaltısi için  yumurtayı suya koydum haşlamak üzere. Çayı demledim.  Ibrahimin kahvaltısı , Beratın kahvaltısı hazırlandı. Kendim için gerekli sabah iksirini çok sonra hazırlayabildim. 

Kendim dışında diğer işlerle o kadar çok meşgul oluyorum ki yapacaklarım hep aksıyor.

Gecikmeli de olsa kendi kahvaltımi yapabildim.
Ibrahim yine bu pazar bizimle olamadı işe gitti.
Sıkıcı yağmurlu pazar günleri yalnız hiç çekilmiyor . Tamam Beratım var ama onunla sohbet etmek imkansız 🙂 bi kere yerinde hiç durmuyor.  Sürekli etrafla ilgileniyor .

Sağolsun dostum, sevdiğim  Sermin bana sürpriz yapti. Arkadaşı Melek ile ellerinde küçük bir çikolatalı frambuazli pasta ile çıkageldiler.  Bende kilo verme sürecine başlamışken olmadı tabi bu 🙂

Sermin teyzesi çok özlemiş olacak ki bi an olsun bırakmadi Beratı.  Bayağı yordular. Beratta hiç şikayetçi olmadı. Halinden pek memnundu. Sürekli gülücükler attı .

Çaylar içildi pastalar yendi. 
Küçük masum bir dilim yedim. Yemeseydim günüm kötü geçerdi 🙂
Abur cubura hayır diyemiyorum en zayıf noktam bu olsa gerek. Kilolarıda bundan dolayı alıyorum .
Inşallah bundan sonra kaçamaksiz geçer.

Bir Cevap Yazın

