Geçmişe Gidiyoruz

Çocukluğumun bir filmi vardı “Geleceğe Dönüş”
Çocukluk aklı çok etkilenmistim. Hatta bi dönem gerçek sanmıştım.  Hayaller kurardim. Geleceğime giderdim onunla. O zamanki hayalle  şimdi yaşadığım hayat birbirinden çok farklı.  Geleceğimi çok  merak ederdim. Nerde nasıl yaşayacağımı.

Gerçekte böyle bir makina olsa nasıl olurdu acaba.  Bi kere hayatlarımiz yap boz tahtasına dönerdi. Düşünsenize işinizi beğenmiyorsunuz hoop geçmişe git farklı alanlara yelken aç.
Okulunuzu beğenmiyorsunuz hoop geçmişe git başka okul seç. Bunun gibi daha niceleri. Hatta biz insanoğlu abartırdik bile. 
Alışverişten eve geldik aldığımız yesil bluza baktık ve aklımız almadığımiz kırmızıya gitti. Atla makinaya git geçmişe al kırmızı bluzu. Aynen böyle olurdu.
Ben yaparmiydim tabi ki yapardım. Insanız ve doymak bilmeyen isteklerimiz aslında nefsimiz var.
Ama bi de şöyle düşünelim . Sadece bir kez geçmişe gitme hakkımız olsa o zaman ne yapardık. Uzunca bir düşünürdük.
Risk büyük. Ya şimdi ki durumdan daha kötüye gidecekse herşey.
Eyvah tek kullanımlikti ve onu tükettik.

Ben olsam giderdim. Herkesin hayatında muhakkak pişmanlık duyduğu bir an olmuştur.  Söyledigi bir sözden , verdiği bir karardan. Benim de oldu . Verdiğim bir karar tüm hayatımı etkiledi. Başkasına göre basit önemsiz birşey ama bana göre çok önemli.

Aklım hiç  almıyor ama hani olurda icat edilir mi ki ? Edilirse kullanmak için sıraya çok kişi gireceğine eminim. Onlardan biri de muhakkak benimdir.

Geçmişe Gidiyoruz” için 2 yorum

  1. Maalesef teknoloji ne kadar gelişirse gelişsin, zaman yolculuğu imkansız olarak görülüyor. Bununla ilgili olarak biliminsanların öne sürdüğü tez ise şu şekilde, şayet günün birinde zaman yolculuğu mümkün olsaydı, yaşadığımız yıllar boyunca muhakkak bir zaman yolcusu ile karşılaşmamız gerekirdi.

    Beğen

Bir Cevap Yazın

