Ben Bende Değilim

Görsel

 

 

Günlerdir bir şey yazmak için geçiyorum sayfa karşısına ama ne yazacağımı bulamıyorum ya da toparlayamıyorum. Yazacak o kadar çok şey var ki aslında.

 

Beratın dişi çıktı mesela. Hatta bugün 3. sü merhaba dedi.

Sonra biraz daha büyüdü.  Saçları uzadı. Hareketleri iyice hızlandı.

Mama sandalyesinde oturmaz oldu. Sürekli ayakta. Yürümek heveslisi.

Babasına artık bilinçli olarak ‘baba’ diyor

 

Sonra hayatımızda giden terslikler. Onlara burada yer vermeyeceğim tabi. Burayı açmamın sebebi bebemle geçirdiğimiz güzel vakitler. Onunla ilgili konular.

Ama son zamanlarda pek de ilgilenemiyorum bebemle. Kafam çok meşgul.

Sıkıntılı dönemden geçiyoruz ailecek. Bol bol dua etmekten başka elimizden bir şey gelmiyor.

 

Tam da bu zamanlarda yakınlardan gelen destekler verilen moraller bir nebze olsun azaltıyor sıkıntıları. Ama gelen köstekler de bir kat daha yıkıyor.

Hele ki hak etmediğiniz bir şeyse. İsterdim ki bunca sıkıntı arasında destek olunsun . iki moral verici cümle kurulsun. Gelmedi. Gelmedi üstüne neden olduğunu anlamadığım tavır takınıldı.

İş te bu beni daha da yıktı.

 

Hak etmedim…..

 

 

 

Hayatta bazen birilerine gereğinden fazla değer veriyoruz. Abartıyoruz. Sonra o değer verilen şahıs veya şahışlar hiç de kendilerine yakışmayan davranışlarda bulunuyorlar. Belkide beklenen birşey di o davranış ama dedim ya değer veriyoruz yaa beklemiyoruz. Sonra ergen yeğenimin tabiriyle dumur oluyoruz. Neye uğradığımızı şaşırıyoruz. bu da neydi şimdi diyoruz.

 

Son zamanlarda alıngan biri oldum. Herkese her şeye alınır oldum.

Kafamın içindeki seslerden başkalarını duyamamaya başladım. Boş boş bakınmaya başladım konuşanlara. Dinlediğimi belirtmek için tebessüm edip arada ‘hı hı’ gibi sesler çıkarıp geçiştiriyorum.

 

Daha doğrusu kendimden korkuyorum…

 

Ben Bende Değilim” için 2 yorum

Bir Cevap Yazın

