Yaşasın Anneannem Geldi

GörselZorlu bir gece geçirdik. Sonunda benim hastalığım Berata da geçti. Burnu tıkanan ve gaz sancısı yaşayan Berat tüm gece ağladı. 2 saate yakın babası kucağında sakinleştirmeye çalıştı sonrasında ben.

Burun spreyi, nezle şurubu ve odaya buharla yayılan viks. Çocukluk günlerimi hatırlatır her zaman viksler.

Birlikte uyuduk ama o küçük beden koca yatağa sığamadı. Bir ara uyandığımda ayakları yüzümdeydi.

Bu şekilde sabahı ettik beyefendi sabaha karşı 4 uyudu fakat 7:30 da gayet dinç gülücüklerle uyandı. Haliyle beni de uyandırdı. İstersen uyanma zaten.

Ailecek kahvaltımızı yaptık. Hafif kırgınlık vardı bizim paşada. Az yedi.

Ve günün en güzel haberi anneannemi geldi. Koca bir ohhh çektim J şükürler olsun az da olsa nefes alabileceğim.

En güzeli de sabahları erken uyanan Beratı anneannesine bırakıp kaçmak.

Anneme göre evlat reçel, torun balmış. Aralarında büyük bir aşk var.

Bana gelince rahatsızlığım hala devam ediyor. Nasıl bir hastalık kaptıysam 1 aydır geçmek bilmedi. Kulaklar tıkalı hala. Ehh bunada şükür Rabbim beterinden korusun.

Bir Cevap Yazın

