Amaç Yazı Yazmak Gerisi Teferruat

image

Ailemle oturmuş sıcak sahlebimi yudumluyorum. Tv de shrek 2 izliyorlar. Bense beratı yıkayıp uyutmanin verdiği rahatlığı yaşıyorum. Televizyon pek de ilgimi çekmiyor. Son zamanlarda akşamlar harici hiç açılmıyor.

Bugün annem ve oğlumla gezmeye gittik. Bir an yerinde durmadı. Sade ben değil kimseye rahat çay içirmedi. Çekmeceleri dolapları boşalttı. Sözün özü oturamadim. Ama o mutluydu yaa ışte o herşeye değer. Dönüşte ona oyuncak ve boyama kitapları aldım. Henüz erken ama fiyatları çok uygundu. Dayanamadim ve aldım. Ahh ben ahhh söz konusu berat olunca bütün tabuları yıkıyorum. 

Yarın teyzemler kuzenler gelecek. Geliş nedenleri sadece beratmis öyle dediler. Telefonda surekli çok özledik deyip durdular.
Bu hafta maşallah gelen giden çok oldu.
Pazar günü berata hamile olduğum dönemde üye olduğum grup arkadaşlarimdan ikisi misafirmdi.
Grup aynı dönemde doğum yapacak annelerden olusuyor. Bütün bebeler hemen hemen ayni ay doğumlu. Berat gibi erken doğan bebekler hariç tabi.
Üç bebe . Üçü de meraklı. Üçü afacan. Aman Allah’ım i nasıl bir gündü. Biri ağladimi diğerleri arkasından eşlik ediyor. Birbirlerini kıskandılar. Hele Berat hiç yapmadığı şeyi yaptı bütün gün küçük emrah modunda ağladı. Acıların çocuğu taktılar teyzeleri. Gerçektende öyleydi. Kaşlar düşmüş , dudaklar buzusmuz, gözlerde hep yaş. Sanırım başka bebeklerin olması rahatsız etti.
Çok güzel bir gündü.

Uyku galip geliyor yazının devamı gelmiyor.

Sevgiyle kalın….

Bir Cevap Yazın

