Berat Attalarda

Yaz mevsimini özledim. Yaz gelse hava ısınsa, şöyle ailecek pikniklere gitsek.  Eş , dost gezmelerine gitsek. Oğlumla parklara gitsek . Onu salıncakta sallasam. Düşünmesi bile yüzümü güldürdu.  

Cuma günü anneme gittik .  Hava çok soğuk olduğu için evde takildik.  Çıtır çıtır yanan soba üstünde fındık ve çay.  Berat ilk kez soba gördü. Inceledi inceledi . Üstünde kaynayan suyun sesinden korktu.  Yanaşmak istedi ama sıcakligindan yaklaşamadı. Etrafında dolaştı durdu. 
Dedemize sürpriz yaptık. Bizim geleceğimizden haberi yoktu. Tabi bu sürpriz çok mutlu etti. Bütün akşam  beratla oynadılar.   Ben iki gün tatil yaptım sayılır. 
Cumartesi günü dedesiyle beratı bıraktık ve annemle çarşı pazar gezmelerine çıktık. Berata öreceğim ciciler için yünler aldım.  Ve yine eğitici kitaplar aldım . Kitaplari  şu an ısırmak , damaklarini kaşımak için kullansada biliyorum gün gelecek hepsinin kiymetini bilecek. 
Eve döndüğümizde berat hala uyuyordu.  Olmadık bir şey yaptı ve tam 3 saat uyudu. Uyandığında gözler şiş , bez dolu, karnı açtı. Ama çok tatlıydi. Akşam geç geldik evimize . Dönüş yolunda uyuyan Berat eve girdiğimiz an uyandı. Özlemiş olacak ki minigim her  köşeyi gezdi.
Kuzumu mutlu görmek bizi de çok mutlu ediyor .

Bir Cevap Yazın

