Ordan Burdan Berattan

Dün küçük beyle  birlikte odasını düzenledik. Ben çekmeceleri yerleştirirken kendisi alıp yere attı yada ağzına götürdü.  1 saatte bitmesi gereken iş 2 saati buldu ama çok eğlendik.

Küçülenleri toparladım. İlk zamanlar giydiği prematüre kıyafetlerine baktım mendil kadar hepsi. Oysa o zamanlar gözüme normal gelirdi boyutları. Ama şimdi oyuncak bir bebeği giydirecek kadar küçücük. Bir kez daha şükrettim onu bize bağışlayana.

Çok fazla kıyafet çıktı. Bir kez bile giydiremediğim eşyalar vardı. Çoğu hediye aslında. Yoksa ben bebek kıyafeti konusunda biraz pintiyimdir. En hızlı büyüdükleri dönemde fazla fazla eşya alma taraftarı değilim.

Asıl önümüzdeki yaz başlıyor alışveriş. Büyümüş bir berat var artık.

İlk aylarında beratı görenler ‘vah vah ne kadar da küçük’ ‘nasıl bakacak buna’ ‘nasıl büyüyecek bu çocuk’ gibi bakışlar veya direk söylenen cümlelerle karşılaşırdım. Hatta o an söylemeyip aylar sonra söyleyenler olurdu. Ama şimdi gördükleri bebek bir sene öncesindeki minik bebek değil.  Kilolu tombul olmasa da akranlarıyla aynı boyda eskiye oranla etli butlu ve mutlu bir bebek 🙂

Minik bebeğim çok yorulmuş olacak ki ikindi uykusu tam 5 saat sürdü. Gece uykusuna yatacağı zaman uyandı gülücükler attı. El mahkum uykusu gelen anne ve baba da onunla oynadı.  Bir buçukta uyuyan minik sabah 8 de uyandı yine gülücükler.  Tabi anne baba yine uykusuz.

Bu arada 5. dişi de çıktı.

Doğum gününe sayılı günler kaldı ben ufaktan hazırlıklara başladım. Keçeler aldım minik minik arabalar yapacağım inşallah. Arkasınada buzdolabının üstünde biriken magnetleri sıcak silikonla yapıştırıverecem

Pastaya kadar her şeyi kendim yapmak istiyorum. Oğlumada gönül rahatlığıyla yedirmek için.

Kendi aramızda az kişiyle küçük bir eğlence olacak. Oldum olası yaşgünlerine karşıyımdır ama öyle heves oluştu ki ilk yaşını kutlamak istiyorum.

sanki daha dün gibi doğumu şimdi yaşına girecek.

Bir Cevap Yazın

