Berata Oyuncak Araba Yaptım

Bu aralar evde olmanın verdiği sıkıntıdan herhalde el işlerine merak saldım. Hiç tecrübem yokken kalktım keçeler aldım rengarenk.  Yıllar yıllar önce dikiş kursuna gitmişliğim vardı kısa bir dönem ama dedim yaa çoook uzun yıllar önce. Unuttum gitti bütün her şeyi. Hem evimde bir dikiş makinasıda yok.

El işlerini seviyorum ama çabuk sıkılan yapım var. Yaptığım iş 2 günden fazla sürmemeli. Kısa sürede bitecek işlerin adamıyım ben. İşte bu da onlardan biri. Bir gece nette dolaşırken keçeden yapılan oyuncaklar gördüm. Hepsi birbirinden güzeller. Acaba olur mu yapabilir miyim derken bir tanesi bitti bile. Yarım günümü aldı aslında daha erken biterdi de ilk kez yaptığım için bir kısmını ters dikmişim söküp tekrar dikmek zorunda kaldım. Hiç de sevmem sökme işlemini.

 

Berat’a ilk verdiğimde her zaman yaptığı gibi ağzına götürdü tadını beğenmemiş olsa gerek yüzünü buruşturdu attı bir kenara.  Ben ise heyecanla eline alır oynamaya başlar amanda annem yapmış gibisinden bir hal bekliyordum 🙂  şimdilik ilgisini çekmedi ama sabırla bekleyeceğim o günü.

Görsel

Görsel

Görsel

Bir Cevap Yazın

