Karışık Konular

Günlerdir kabusum olan göz altındaki morlukların tahlillerini dün doktorumuza gösterdik. Şükürler olsun ki  tahliller temiz çıktı.  Bununla birlikte bir daha herhangi bir rahatsızlık için internete bakmamaya karar verdim. O kadar kötü senaryolarla karşılaştım ki tahlil çıkana kadar gözüme doğru düzgün uyku girmedi.  Yok yok bundan sonra bakmayacağım.

Minik kuzum sağlıklı şükürler  olsun tatlı gülüyor hayata. Minik adımlar atıyor mutlu oluyor.

 

Bir de yaşımıza sayılı günler kaldı. Güzel bir yaşgünü geçirmek için hazırlıklara başladım. Sevdiklerimizle hoş tatlı bir gün olsun. Beratıma güzel anılar bırakalım. Bu akşam menüyü oluşturdum. Belirlediğimiz temaya göre süslemeleri bilgisayarda hazırladım. Bastırılıp kesme işlemi kaldı.  Sıra geldi oğluşun o gün giyeceği cicilerini belirlemek. Kendimmi yapsam hazırmı alsam ona karar veremedim. Yarın kamuoyuna sorarak (annem ,eşim, iki arkadaşım) o işi de halledeceğim.

Yaz geliyor bahar yüzünü yavaş yavaş göstermeye başladı. Bahçedeki erik ağacı meyveleri için hazırlıklara başladı. Etraf yeşillendi çiçekler açtı. Her ne kadar bir günde 4 mevsimi yaşasak da takvim yavaş yavaş yaza yaklaşıyor.

Şöyle havalar ısınsa da oğluşla birlikte atsak kendimizi sokaklara. Parklara gitsek. Nasıl hevesim var onunla parkta oynamaya. Kaydıraktan kaydırsam , salıncakta sallasam. Pikniklere gitsek ailecek. Evet yaa piknik yapmayı da özledim.

Farkındayım konudan konuya atlıyorum sanırım ben böyle mutluyum 🙂

Herkese saygılar sevgiler…

Karışık Konular” için 2 yorum

  1. Öncelikle geçmiş olsun. Sağlık problemleri ile ilgili olarak internette araştırma yapmak gerçekten çok kötü senaryolara yönlendirebiliyor insanları. Ben burnumda yaşadığım bir sızıyı araştırmak isterken, beynimde tümör olduğuna kanaat getirmiştim. Çok şükür ki oğlunuzun sağlığı iyiymiş. Şimdiden de mutlu yıllar dilerim.
    Sevgiler..

    Beğen

Bir Cevap Yazın

