Beratım 1 Yaşında

(Bu yazıyı 7 nisan akşamı yazdım fakat yayınlama fırsatı bulamamıştım)

 

Canımın içi, gözümün nuru , biricik bebeğim 1 yaşında . Ne zaman doğacak derken doğdu ve yaşına girdi.
Doğumunda yaşadığımız sıkıntılar Allah’ın izniyle çok gerilerde kaldı.
Bir gün gecikmeli olarak bugün yeni yaşını sevdiklerimizle birlikte kutladık. Her dakikası çok güzel geçti. Beratta bu durumdan çok memnundu. Yavrumun balonlar çok hoşuna gitti. Onu mutlu örmek beni de mutlu etti.
Beratla akran iki bebeğimiz daha vardı. Henüz arkadaşlıktan anlamadıkları için birbirlerini tırnaklama , ısırma, korkutma gibi eylemleri oldu.  Pek bir ara getirmemeye dikkat ettik.  Uzaktan uzağa eğlendiler.

Dostum kardeşim Tülay ve Sermin sağ olsunlar her an yanımızdaydılar. yardımlar ettiler. Her işe el attılar. yoksa tek başına yapılacak iş değilmiş bu tür organizasyonlar. çok yorucuydu ama değdiğine inanıyorum. Doğum günü pastasını kendim yaptım.  Benim için güzel bir deneyim oldu. Hatta zaman yetişemeyecek diye hazır almayı bile düşündüm ama içim bir türlü el vermedi. çünkü çok hevesliydim.

beratın doğum günü pastası

Daha güzel resim çekilebilirdi ama telaşeden bu kadarını çektim. İlk kez böyle pasta yapınca afiş yapıp duvara asasım bile var.

hediye arabamız

Ayrıca araba temalı süsler hazırladım, babamızda güzel kağıtlara basıp renk kattı.

 DSCF1611

Haftalar öncesinden neyin nereye konacağına kadar kafamda tasarladım fakat öğrendim ki boşuna. Yani amaç eş dostla bir araya gelip güzel vakit geçirmek.  Kendimi fazla hırpaladım herşey güzel olsun diye.  Ama şu da var bu benim ilk başarım diyebilirim. İlk kez en ince detayına kadar bir şey planlayıp hazırladım. benim gibi rahatına düşkün ( kısası tembel ) biri için bu tür uğraşlar oldukça zor. Ohoooo kim uğraşacak onca işle….

Evde birşeylerle uğraşmak hoşuma gitti. yeni işler ortaya koymak zevkliymiş.

neyse konuya döneyim oğlumun doğum günü çok güzel geçti.  Bol bol eğlendi gülücükler attı. Annesinin yaptığı pastadan yedi.

Emeği geçen dostlarım Tülay,Sermin, eşim ve anneme teşekkürler.  Sizleri çok seviyoruz iyiki varsınız

Bir Cevap Yazın

