Bloğum Olduğunu Unutuyorum

Uzun zamandır yazmadığımı farkettim.  Genelde unutuyorum bloğu. Bir kez  de yazma teşebbüsunde bulundum  Berat engeline takıldım.  Ne zaman onun harici birşeyle ilgilensem  başlıyor ağlamalara mizirdanmalara .  Hep yanında oturalım , onunla ilgilenelim istiyor sevgi pıtırcığım. 

Son zamanlarda biraz hastaydı . Ateşi çıktı. Dün doktora götürdük. Tahliller yapıldı. Gerekli ilaçlar alındı. Şükürler olsun bugün çok iyiydi. Ateşi hemen düştü. Halsizligi geçti. Eski canlı neşeli hali geldi. Eve de onunla birlikte neşe geldi. Alışkın değiliz onu keyifsiz görmeye. Inşallah bu son olur.

Biraz günlerimizden bahsedeyim.
Geçtiğimiz hafta cumartesi günü istanbuldan sevdiğim bir dostum geldi minik oğluyla birlikte. Tüm gün çarşı pazar gezdik. Hava da güzeldi şansımıza. Bebekler hava aldı, bizede iyi geldi.
Hafta içi hava birden soğuduğu için hiç dışarı çıkmadık dün doktor harici.
Ne güzel bahar geldi derken birden havaların bozması iyi gelmedi bize. Alışmıştik hemen hergün dışarılara çıkmaya.

Bu ay Berat daha bir buyudu sanki. O da farketti herhalde aylık hesaplardan çıktigini. Etrafında olup biteni daha bir anlıyor gibi. Bazen kendi dilince cevaplar veriyor. Parmağıyla biryerleri işaret ediyor. Acıktıginda mutfağı ve susadiginda sulugunu işaret etmesi çok hoşuma gidiyor. Büyüyor benim oğlum. Birde yeni adetler ediniyor. Kızdığında kendini yere atıyor . Boylu boyunca uzanıyor.  Bir kaç saniye öyle durup birden fırlıyor. Sanki yerden enerji alıyor.  Yine kızdığında garip bir çığlık atıyor. Sonra kendisi de gülüyor çıkardıgi bu garip sese. 
Geçenlerde vitrinin tozunu alırken orda duran dugun fotoğrafini öylece koymuştum kenara. Beratin hemen dikkatini çekti aldı eline başladı ıncelemeye. Gülüyor, minik parmağıyla beni ve babasını gösteriyordu. Bende bu anne bu baba dedim. Sonra sordum anne nerde diye. Fındık farem resimde beni gösterdi. Aynı şekilde babayi sordum ve yine berat babayı gösterdi. Yaptığı şey çok hoşuma gitti.  Tabi ben bu gazla ağız, burun ,kulak öğretmeye çalıştım ama nafile 🙂 biraz erken sanırım.
He bir de kanka nerde dediğimizde elektrik süpürgesini gösteriyor. O kadar iyi kaynaştılar ki 🙂 süpürge 7/24 evin ortasında koridorun baş köşesinde duruyor. Bazen dakikalarca yanında oturuyor. Birşeyler konuşuyor.  Kablosundan tutup gezdirmeye çalışıyor. Bazen başarılı oluyor, bazen de kilime takılıyor. Benden yardım istiyor.
Bir de doğum gününden kalma balonlarla dolu ev hala.  Havası az söneni oynaması için veriyorum. Biraz onlar da oyalıyor.

Doğum gününde  küp yapboz oyuncağı geldi.  Küplerin her yüzünde farklı resimlerin parçalari var. Su an berata uygun değil. Fakat küpler oldukça kullanisli ve de ağıza alınmayacak kadar büyük. Bende küpleri renkli keçelerle kapladım. Her yüzleri farklı yaptım. Şimdilik iki üç tanesini üst üste dizdirmeye çalışıyorum. Ilerleyen zamanlarda renk eşleştirme oyununu oynarız.  Kendimce böyle değerlendirdim. Umarım faydalı olur.

Bizden haberler şimdilik böyle. Sevgiyle kalın.

Bir Cevap Yazın

