Berat Büyüyor, Annesi Korkuyor

Berat artık 1 yaşında..  

ama hala ellerini bırakıp yürümeye korkuyor. Kimi yakalarsa elinden tutup yürümek istiyor. Elini bıraktığımız an ağlamaya başlıyor.

6 dişi var. Isırdımı morartacak kadar keskin.

Bazı günler çok güzel yiyor bazı günler ağzını açmıyor. ama benim yaptığım kekleri hüpletiyor 🙂

bu aralar parmağıyla hep biryerleri işaret ediyor. özellikle tavandaki lambaları. 

Dışarıyı izlemeyi seviyor. uçan kuşları görünce coşuyor

Hala en büyük aşkı babası. Babasını kapıda görünce aşka geliyor (hiç kıskanmıyorum :))

Bu akşam kendi başına arabasıyla oynadı. İlk kez bizi yanında istemeden oynadı. 

Büyüyor minik oğlum. Onun büyüdüğünü gördükçe korkularımda baş gösteriyor. korkuyorum hayatta nelerle karşılaşacak. Üzüntü, hastalık , arkadaş kazığı, gönül yarası… Kim bilir neler yaşayacak fakat tek istediğim onun mutlu olması. 

o gülen gözler sadece sevinçten yaşla dolsun istiyorum. İstiyorum , dua ediyorum. 

Her anne ister eminim bunları. Evladının mutlu olmasını. Her evlat mutlu olsun inşallah. Rabbim sen evlatlarımızı koru.

Bir Cevap Yazın

