Uzun Bir Aradan Sonra Yine Biz

Havalardan mıdır nedir yazmak gelmiyor içimden. Birazda bilgisayarı açamamamdan kaynaklanıyor. Son günlerde hatta haftalarda çok doluyuz. Gezmeler, misafirlikler hiç bitmedi.

Cuma günü iki yıldır görmediğim eski dostum geldi yanında minik kızıyla. 24 haftalıkken doğdu kuzum. Uzun hastane günlerinden sonra annesine kavuştu. Gelişim olarak hala çok küçük ama olsun sağlığı yerinde olsun yeter ki. Beratla pek anlaşamadılar. Minik kızımız berat a yaklaşıyor berat hızla uzaklaşıyor yanından. Ahhh Berat ahh  büyüyünce de böyle kaçacak mısın bakalım kızlardan 🙂

Cumartesi günü ailecek gezmeye çıktık. 23 nisan dolayısıyla meydanda şenlikler vardı. Gezdik bol bol resim çekildik.

En güzel Pazar günümüz geçti. Yani benim için. Kardeşim, eşi , biricik yeğenim, annem,babam ve çekirdek ailem bir aradaydık. Hava güzeldi. Bahçede kurulan salıncakta salladık afacanları.  Berat ilk korktu. Biraz ağladı. Sonra alıştı hatta inmek istemedi.

Görsel

Hep birlikte balık yemeye gittik.  Çok güzel bir mekan. Çocuklar içinde iyi oldu. Balıkları izledik. Ellerimizi suya soktuk. Berat her aşamada heyecanlandı güldü. Yeşillikler arasına kısa bir keşfe çıktık. Bitkilere dokunmasını sağladım. Tabiî ki o her zaman yaptığı gibi kopardı ve direk ağzına götürdü çiçekleri. Tadı hoşuna gitmeyince çıkardı 🙂

Balıktan yedi biraz. Daha çok etraf dikkatini çekti. Her yeri inceledi , izledi.  Dedesi , anneannesi gezdirdi. İki afacan ikisi de birbirinden tatlı.  Harika bir gündü , iyi ki varlar.

Bu aralar bir dondurma yapma sevdasına girdim.  Uzun süredir ekmek yapma sevdam hala devam ediyor ama bir türlü cesaret edemiyorum.  Bende dondurma yaptım. Hemde ne dondurma harika oldu. Yiyenler hazır sandı. Ki hazır dondurmayı da yediklerinde benim yaptığım dondurma daha güzel olduğunu söylediler (sadece iki kişi :)) bir şeyler yaptıkça çok mutlu oluyorum hele ki kamuoyu tarafından beğenilince daha da mutlu oluyorum. şimdi yeni keşiflere çıktım. evde daha neler yapabilirim onları araştırıyorum.

Bizden haberler bu kadar.

Keşke her günümüz böyle olsa

Bir Cevap Yazın

