Berat Papucu Yarım Çık Dışarıya Oynayalım

İki gündür berat iyice yürümeyi söktü. Neredeyse hiç emeklemedi. Dün misafirlerimize şov yaptı resmen sıpa. Oradan oraya yürüdü durdu. Misafirlerin tabağından kek kurabiyeyi el çabukluğu ile ağzına götürdü 🙂 tok evin aç kedisi diyorum artık. Ne kadar tok olsa da yiyecek bir şey gördüğü an saldırıyor.  Bizde yeter ki yesin diye tutuşturuveriyoruz eline.

 

Bugün her gün yaptığımız gibi camdan dışarıyı izliyorduk. Bahçede  top oynayan çocukları izledik. Benim kuzu da onları heyecanla takip etti. Top nereye beratın bakışlar oraya. Baktım çocuk melül melül izliyor biraz bahçeye çıktık. Ayakkabılarını giydirdim saldım çimenlere. ama elini bıraktığım an kendini bırakıyor yere. Toprak soğuk olmasa otursun  da toprak soğuk. Bide otları toplayıp direk ağzına atıyor. Öyle hızlı davranıyor ki yetişemiyorum. Ota , börtü böceğe elledi. Güllerin yapraklarını kopardı başından aşağı attı.  Çok mutlu oldu. Gülücükler attı çevreye. Her yeri keşfetmeye çalıştı. Bundan sonra her gün bahçeye çıkarız artık . Havalar ısındı güneş yüzünü gösterdi. Bizi evde kimse tutamaz artık.

 

Bir Cevap Yazın

