Alınan Ve Inşallah Uygulanacak Karar

Berat içeride uyuyor ben balkonda kahve keyfi yapıyorum.  Dün ani bi kararla anneme geldik. Beratı çok özlemişlerdi bizimkiler bir de burası Berat için çok uygun. Sabah erkenden çıktık yola. Babamız otobüse bindirdi burda annem karşıladı. Bugün aksilik çıkmaz ise eşim gelecek akşama birlikte dönecegiz. Burası bana çok iyi geliyor. Tamam öyle güzel manzaraya sahip değil ama baba evi ne de olsa. Herşeyiyle çok güzel.
Yeni bir karar aldım kendimle ilgili. Yaşadığım stresli doğum ve sonrasında yaşananlar beni çok etkiledi. Yıl içinde aile içindeki sıkıntılarda eklenince ruhsal olarak çıkmaza girdim. Mutsuz, memnuniyetsiz biri olup çıktım. Hep sinirliyim. Hiç tahammülum yok. Baktım bu böyle olmayacak psikolojik destek almaya karar verdim. Kendim için ve ailem için. Eve döndüğüm de ilk iş iyi bir psikolog araştırmak. Bayan ve anne olması tercihim. Doğum stresini  ve anneliğin sıkıntılarini anlayabilmeli. Doktorun kadını erkeği olmaz tabi.  Hayırlısı.

Belki kronikleşen yorgunlugumada çare bulurum.
Yeniden hayattan zevk almak, mutlu olmak, ailemle güzel neşeli vakitler geçirmek istiyorum. Kendim olmak gülmek istiyorum.
Rabbim hastalara şifa versin.

Bir Cevap Yazın

