Yalnızım

(gece yazıp yükleyemeden uyuyakaldığım bir yazı)

Zor bir akşam geçiriyorum.

Berat’ımdan ayrıyım. O’nu anneannesine bırakmak zorunda kaldım. Evimde yalnızım. Eşimden ve oğlumdan ayrı yalnız başınayım. Hüzün çöktü yüreğime. İkisini de özledim. Sevdiceğimden 11 gündür ayrıyız. O’nun yokluğu üzerken bir de Berattan ayrı bir gece geçirmek. Allah kimseyi sevdiklerinden ayırmasın. Çok zormuş.

Saat başı annemleri arayıp durum kontrolü yapıyorum. Sevgili eşimle nette görüşüyoruz bir yandan. sabah olsa oğluma, Pazar olsa eşime kavuşsam. Onlarsız bir hayat düşünemiyorum. 

Bir Cevap Yazın

