Marifetlerim :)

Son zamanlarda kendimi hayattan soyutlamış durumdayım. Zaruri durumlar olmadığı sürece evden çıkmıyorum.   Geç kalınmış bir lohusa depresyonuna girdim sanırım 🙂 şaka tabi ki ama yazın insana verdiği neşeyi heyecanı bulamıyorum. Dünyada yaşanan olaylar beni çok üzüyor. Ölen bebekler, çocukları düşündükçe gözyaşlarımı tutamıyorum. Bu nedenle haberleri takip etmiyorum bu seferde kendimi suçlu hissediyorum. Olanlara gözlerimi yummuş gibi vicdan azabı çekiyorum. Ama hayır olanlara gözlerimi yummuyorum. Elimden gelebilen tek şeyi duayı dilimden eksik etmiyorum. Tüm bunların dışında evde  Berat’ın bakım onarım  işleri, ev işleri bir de yanında yaptığım ufak işlerle oyalanıyorum. Kitap okuyamıyorum bir süredir. Blogları takip etmek daha eğlenceli geliyor. Sonra her gece sonraki gün diyete başlayacağım diye şartlıyorum ama sabaha unutmuş oluyorum. Bir de erken kalkacağım diyorum ama geç kalkıyorum. Berat uyanmış oluyor, yanıma alıp öyle uyuyorum. Tabi Berat durmuyor çekmece dolap ne varsa boşaltıyor. Yani uyumak için büyük çaba harcıyorum. Sonra yine gün yetmedi, işler bitmedi diye hayıflanıyorum. Offf off ne olacak halim böyle.

Bu kadar olumsuz konuşmadan  sonra yaptığım ufak çaplı işlerimi paylaşmak istiyorum.

Bu kapı süsünü Efe’ nin isteği üzerine yaptım. Zamanımız kısıtlı olunca bir çırpıda böyle bir şey çıktı ortaya.

Görsel

Bu oğlumun odasına ait kapı süsü. Diğer tarafında hoş geldin bebek yazıyor. Doğumunda arkadaşım Sermin hediye etmişti. Atmaya gönlüm el vermedi  diğer tarafını böyle değerlendirdim.

Görsel

Bu arabayı da Efe ye yaptım. Bayrak takmak için içinden geçen bir bölmesi var. Efe bayrak takıp masasında bulunduracakmış.  bende bu isteğini seve seve yerine getirdim. 

Görsel

Kapıma astığım mobil kalpli süsler. Babasının sırtında dolaşan Berat ikisini kopardı , şu an üç adetler.

Görsel

Amcamın tatlı torununa yaptığım tütü takımı. İlk denemem oldu. Yapımı oldukça zevkliydi. şu an görümcemin kızına yapıyorum kırmızı beyazlısını. 

Görsel

Arkadaşıma yaptığım hediye çerçeve. İçine eşiyle çekilmiş bir remini yerleştirip hediye ettim.

Görsel

Görümceme yaptığım emzirme önlüğü. Bir anda karar verip Beratı uyuttuktan sonra bir çırpıda bitti. buradan yaptım.

Görsel

Görsel

Salonuma yaptığım kumaş ağaç. İlk kez bu blogda gördüm ve çok beğendim. Ağacı yapıştırdım Berat uyandı salona geldi ağacı gördü. İlk yaptığı dallarından birini çekmek oldu. İki gün önünde koltuk durdu ağacımın ama ne yaparsam yapayım Berat kafaya koymuş ağacı sökmeye. Şu an bu da içler acısı vaziyette. Oysa ne hayallerim vardı. Renkli yapaklar , kuşlar yapacaktım. Salonuma güzel bir hava katacaktı. Sağlık olsun artık..

Görsel

Berat’a yaptığım kumaş kitaplık. Montessori sisteminde çocuk istediği eşyalara ulaşabilmeli. Kitap sevgisini de küçükken aşılamak gerekiyor. Evimde yer olmayınca böyle bir çözüm buldum. Şeffaf kısmını aldığım nevresim takımının dış ambalajından yaptım. Bir süredir evde ambalaj, paket , kağıt gibi kullanışlı materyalleri atmıyorum. Bir şey yapacağım zaman önce onlara göz gezdiriyorum içlerinde işime yarar bir şey bulabilir miyim diye. Bu da öyle bir zamanda gözüme ilişti  beynimde şimşekler çaktı . ilk günler yerinden söküp yerlerde süründürdü. İçindekileri yerlere saçtı ama zamanla alıştı. Şimdi kalemleri alıp duvarları boyuyor yada uçlarını yiyor. Ağzı renkli olunca fark ediyorum. Ya da bir kitap alıp okuyormuş gibi sesler çıkarıyor. 

Görsel

Yarın son günlerde yaptığımız aktiviteleri paylaşacağım inşallah.  Tembelliğimden olsa an an paylaşamıyorum. 

Sağlıcakla kalın…

Marifetlerim :)” için 6 yorum

  1. bunların hepsi çok güzel olmuş…kitaplık ve kapı süsüne bayıldım. ben keçenin hissettirdiği pütürlü dokuyu sevemiyorum hışır hışır geliyor bana nedense… o yuzden keçe ile yıldızım barışık değil ama yapımı çok eğlenceli görünüyor

    Beğen

    1. teşekkür ederim. bende sizin gibi dokununca olan hışır hışırlığı sevmiyorum. o yüzden arada sırada keçelerle uğraşıyorum. uğraşması çok eğlenceli gerçekten

      Beğen

Bir Cevap Yazın

