16-17 ay aktiviteleri

Nihayet bilgisayar başına oturabildim. Uzun süre oturabilecek miyim bilmiyorum çünkü Berat uyumadı ve her an babasından sıkılıp bana gelebilir.

Bugün biraz aktivitelerimizden bahsedeceğim.  Fotoğrafını çekmediğim daha çok aktivite var ama ne yazık  ki fotoları yok. Artık olanları paylaşacağım.

Geçtiğimiz haftalarda renklerle tanışması için kırmızı duyusal havuz hazırladım. Bir hafta boyunca da kırmızıları kullandık oyunlarımızda. Evde bulduğum tüm kırmızıları doldurdum kutuya. Bu ilk hazırlık aşamasına ait resim.  Tamamlanınca burdakilerin 3 katı kırmızı materyalimiz vardı.

 Görsel

 Yine bloglardan birinde görmüştüm. Jel dolgulu duyusal torba. Hazır kırmızı haftasına girmişken kırmızı jelle doldurdum. Bimden ucuza aldığım duş jeli ile yaptım. Birazda sim döktüm. Kilitli torba ama her ihtimale karşı bantladım . bir süre oynadı , mıncıkladı, attı , aldı üstüne elini bastırdı en sonunda ısırarak patlattı torbayı. Üstü başı battı . doğru banyoya. O kadar duş jeline bulanınca durulamak bayağı vakit aldı. Köpürdü durdu.

Görsel

 

Görsel

Bunlarda simli eva süngerlerden kestiğim şekillerimiz. En sevdiklerim bu simli evalar. Renk renk aldım . şimdilik kırmızıları kullandık. Bunlarda ara ara dişlendi , ısırıldılar. Yani beratın testinden geçtiler. Şimdi kumaş kitaplığımızın şeffaf bölümünü süslüyorlar. Fotoğrafını çekerken elini aradan uzattı 🙂

 Görsel

Hazır renklere başlamışken diğer renklere aşina olması için duyusal şişeler hazırladım. Gıda boyası ve su. Kapaklarını bantladım çünkü açabiliyor. Arasıra alıp oda oda taşıyor.  Bir türlü vazgeçemedikleri arasındalar.

Görsel

Berat elinde bir şey tutmayı seviyor. Oynarken , yemek yerken, uykuya giderken elinde muhakkak bir şey olacak. Özellikle de oklavayı çok seviyor.   Bende önce oklavaya kumaş bir torba bağladım içi çorap dolu. O halini sevdi. Sonra at yapmaya karar verdim. Nette biraz araştırınca bu siteyi buldum. Yapımı oldukça basit. Babamızda o gün eski çoraplarını ayırınca işte ana malzeme çıkmış oldu. Kısa zamanda hazırlandı . adını Bili Bili koyduk (aslında ben). gözünün önünden ayırmıyor . ama elinde gezdirmiyor da eskisi gibi. Şimdi erken ama ileride eminim beğenecektir (yani ben öyle umuyorum).

GörselGörsel

Beratın odasındaki peteğe takılı kumaş kutusu. İçinde topları duruyor. Bazen basket atıyoruz.  Bu kutunun daha küçüğünü de beşiğine asmak için diktim. İçine masal kitabını ve suluğunu koyacağım. henüz asmadım ama.

GörselGörsel

Birde boş vakitlerde hazırladığım eğitici oyuncaklar var ama onlar için erken . hepsini şimdilik kaldırıyorum. Vakti zamanı gelince önüne koyacağımm oynaması için. O zaman resimlerini de paylaşacağım burada.

Bizden şimdilik bu kadar. 

sağlıkcakla kalın…

Bir Cevap Yazın

