yurt Dışı Alışveriş Maceram.

Türk filmlerinde çok duyarız bu diyalogları ‘ hafta sonu Londra’daydım alışveriş yaptım ‘ gibilerinden.  Benim neyim eksik dedim bende yaptım alışverişimi. Ben Londra’da değil Çin’de yaptım hem öyle yolları arşınlamama da gerek kalmadı. Evimde  bilgisayarımın başında birkaç tık tıkla hallettim.

Bazı bloglarda görüyordum çinden şunu aldım bunu aldım diye.  Birde tanıdığım birkaç kişi Çin’den çocuk kıyafetleri , oyuncak vs getirtip satıyor. Nerden nasıl yapıyorsunuz dediğimde cevap yok. Sağolsun bu sitede çok güzel anlatmış. Nerden nasıl alışveriş yapılır. Bende bi cesaretle bu siteden ilk alışverişimi yaptım. Ne olur ne olmaz diye küçük çaplı harcadım.   

 Berat için  banyoda gözlerine su gelmemesi için şapka , hani şu tepesi açık olan şeylerden. Anneme ilaç kutusu. Böylece artık şu ilacı içtim mi , bugün hangi ilaçları içecektim derdi son bulacak. Birde bu resimde gördüğünüz cici bantları aldım. 

 Görsel

  

Bu arada  diğer siteleri de inceledim. Birkaç gün sonra bu siteden alışveriş yaptım .  Bu site gittigidiyor gibi çalışıyor. Buradan memnun kaldım. Satıcılar çok ilgili. 

Buradan da çok cici bantlar aldım ama bunlar kumaş. Heryeri herşeyi bantlayasım var bu aralar .

 Görsel

Bu kumaşları aldım.  Henüz nerede kullanacağımı bilmiyorum. Aslında kıyamıyorum. Arada bakıp seviyorum 🙂 

GörselGörselGörselGörselGörselGörselGörsel

  

Şimdi deneyimlerimi ve artıları eksileri anlatmak istiyorum.  13 le  25 gün arasında ulaştı ürünler elime.  Yani acele ihtiyaçları almamanızı tavsiye ederim.  Birde benim İngilizcem okuldan kalma derme çatma bir şey. Book , pencil dışında pek bir şey bilmem. Sağolsun Google çevirdi  halime acıdığı için ama bazı kelimeler çok anlamsızdı. Aman dikkat o konuda.  Aldıklarıma kargo ücreti vermedim. Zaten belirtiyor ücretsiz kargo diye.  kapıma kadar Ptt kargo ile geldi.  Alışveriş sonrasında takip numarası veriyorlar oradan kargo takip edilebiliyor.  Siteler oldukça güvenilir. rahatlıkla alışveriş yapılabilir. Ben sanal kart kullandım . İnternet alışverişlerinde sanal kart kullanmak daha güvenli.  

Vereceğim bilgiler şimdilik bu kadar. İyi alışverişler.

 

yurt Dışı Alışveriş Maceram.” için 6 yorum

  1. Merhaba,
    Sizden heveslenip ben de kumaşlardan sipariş verdim hemen, inşallah güzel desenlerden gelir. Adresler için teşekkür edeyim dedim. Sevgiler

    Beğen

  2. Merhaba..
    Ben de daha önce e-bay den bir şeyler getirtmiştim. Şimdi sizin ismini verdiğin sitelere bakacağım. Yurt dışından bir şey alırken fiyat kotası var. Bununla ilgili bir bilginiz var mı? Siz kaç dolarlık aldınız mesela?
    Bir kere aldıklarım gümrüğe takılmıştı, başıma bir sürü iş çıktı. Şimdi cesaret edemiyorum o yüzden.
    iyi günler diliyorum..

    Beğen

    1. Merhaba.
      ben 70 dolarlık alışveriş yaptım. bildiğim tek seferde 75 euroyu geçmemeli. geçerse vergi veriliyor. bir de aynı üründen 5 kez alınırsa bu da ticaret sayılıyormuş buna da vergi veriliyor. alışveriş yaptığınız yerden faturayı düşük tutmasını rica ederseniz yapıyorlarmış. ben o duruma gelmedim henüz. ama aliexpress.com daki satıcılar ilgili bu konuda yardımcı olurlar sanıyorum. umarım yardımcı olmuşumdur. iyi günler.

      Beğen

Bir Cevap Yazın

