Aktivite Ağacı

Bir hafta oldu annem geldi. O gelince bende yarım kalan bütün işlerimi bitirmeye çalışıyorum. Alınacaklar, çarşı pazar, temizlik hepsi yığılıyor. Bir de gezmelere gitmeye çalışıyoruz. Tek başıma cesaret edemiyorum. Berat artık ele avuca sığmıyor. Başkasının evinde de zarar ziyan veriyor böyle olunca otur oturduğun yerde diyorum kendime.  

Uzun zamandır gitmek isteyip de gidemediğim kumaş pazarına gittim. Bir sürü kumaş aldım. Hayır dikişe yeni başlayan biri  olarak biraz fazla aç gözlülük yaptım sanırım. İnternette gezindikçe görüyorum çiçekli renkli kumaşlar içim gidiyor. Benim olsunlar istiyorum.  Acemi olunca da bu işte fazla para harcayıp ziyan etmek istemiyorum. Çarşamba pazarı da tam bunun için. Oldukça ucuza bir çok kumaş bulunuyor. Aldım , yıkadım bir kısmını ütüledim bir kısmı ütü masasının üstünde bekliyor.  hemen kendime mutfak önlüğü diktim. Basit gibi görünsede beni oldukça zorladı . Henüz ince işleri bitmediği için resmini koymuyorum. 

Önlüğü yaparken sıkıldım elim gitti yine keçelere. Keçelerle oyalanmayı seviyorum . Daha önce Etkacada görmüştüm. Uzun zamandır da birşey yapmıyordum aktivite adına. Berat uyurken kısa zamanda bitiverdi. İşte sonuç. 

Görsel

 

iç malzemesi Dakotaymış. Babamların odunlukta buldum bir kaç parça ben bunları kullanırım dedim. eşim dakota malzemesi dedi. Yazılışı doğrumu bilmiyorum. Genellikle reklam tabelalarında kullanılıyormuş. Her neyse adı ne olursa olsun benim işime çok yaradı. Sert plastik gibi bir malzeme. En güzel yanı maket bıçağıyla kesiliyor olması. Bir tane de çerçeve yaptım ama o da yarım kaldı bitmedi. 

Görsel

 

Fermuarla da hem oynasın hem de içinde malzemeler muhafaza etsin göz açtım.

 

Alt zemin kumaşı kullanmadığım eteğin kumaşı. üstüne keçe ile ağaç  diktim. Eski pardesüme ait  düğmeleri kullandım. 

5 renk keçeden 5 şekil kesip ortaları ince makasla kesikler açtım. 

Bakalım nasıl karşılayacak Berat efendi. bu aralar ne yapsam parçalıyor benimde hevesim gidiyor . sonra normal bunlar deyip kendimi telkin ediyorum. Yoksa çıkılmaz bir hal alıyor. 

Görsel

 

 

Aktivite Ağacı” için 4 yorum

  1. cok guzel olmus ellerinize saglik fermuarli goze bayildim :)) bu arada blogumda 1 yilimiz icin bi etkinlik var ,bu yada varsa baska bir calismayla katilmak isterseniz cok mutlu oluruz 🙂

    Beğen

    1. 1. yılınız kutlu olsun. evet dün okudum bloğunuzda ve kesinlikle katılmayı isterim. en ksıa zamanda epostanıza bizde göndereceğiz. sizden öğrendiğimiz çok şey var 🙂

      Beğen

Bir Cevap Yazın

