Eşleştirme Kartları ve İp Geçirme Oyunlarımız

Berat uyurken aktivitelerimizi paylaşayım.  Uyanıkken mümkün değil telefon yada bilgisayar kullanmak. Asla izin vermiyor.

Öncelikle eşleştirme kartlarından başlayayım.  İnternetten bununla ilgili çok döküman buldum ama sanırım Berat için biraz erken diye kendim hazırladım. oldukça basit. fon kartonun üstüne keçeli kalemle şekil çizip içini boyadım. Kesip evde pvc ile kapladım.  Ters çevirip hafıza oyunuda oynanabilir ileriye dönük. Ben şimdilik elime bir tanesini alıp rengini ver şeklini söyleyip eşini bulmasını istiyorum. Arada buluyor Arada hepsini dağıtıyor. Resimde görünenler sadece bir kısmı daha çok var bunlardan.

Görsel

Görsel

Pvc ile kaplama çok zevkli. Laminasyonda deniyor sanırım bu işleme. Pvc yapraklarını fotokopi çeken bir dükkandan aldım. iki katlı şeffaf bir malzeme. arasına kağıdı koyup ütüledim. Direk malzemenin üstüne ütü yapıyorsunuz. Asıl önemli nokta arada hava kabarcığı bırakmamak. Zamanla yapıldıkça el alışıyor. Oldukça basit ve kolay bir yöntem. Pvc yaprağını internette araştırınca toplu halde uyguna geldiğini gördüm. bana neredeyse 4 katı fiyatına satmışlar. Bir daha alışveriş yapmamak üzere helal olsun dedim. elimdeki malzemeler bitince netten almayı düşünüyorum.

Bir diğer el yapımı oyuncağımız ip geçirmece. Yine internette bunlarla ilgili resimler buldum. Evimde yazıcı yok. Her seferinde dışarıda çıkartmakta hem zaman alıyor hemde masraflı oluyor. Kendi hazırlayabildiklerimi hazırlıyorum. Biten yoğurt kovalarını atmıyorum evde değerlendiriyorum. bazen kapaklarını da saklıyorum. burada da kapağını kullandım. El işi kağıdı ile kapladım. Bıçağın ucunu ısıtıp delikler açtım. Ayakkabı bağcığı ile de birlikte oynamaya hazır hale geldi. Bir de Berat’ın yırtma parçalama , kırma , dökme eylemleri de olunca daha sağlam oldu. en fazla üstündeki kağıdı söker .

Görsel

Görsel

Görsel

Küçük beyimiz uyandı.. Hayırlı cumalar…

Bir Cevap Yazın

