Ağacımız Meyve Verdi

Burada  daha önce bahsetmiştim. duvarımıza kumaştan ağaç yapıp yapıştırmıştım. Berat ‘ a zor dayanarak bu günlere getirmeyi başardım. Ama artık gözüme çok basit görünmeye başladı. Küçük bir operasyonla renklendirdim. Bir de kırmızı kırmızı sulu elmalar yaptım.

Akşam Berat uyurken yapmıştım sabah gördüğü gibi dikkatini çekti. Arada yapraklarına dokunuyor bana bakarak sökme girişiminde bulunuyor ama benim bakışımla hemen bırakıyor 🙂 Fazla dayanmaz yani..

Ağacımızın son hali

Görsel Görsel

Ağacımız Meyve Verdi” için 5 yorum

Bir Cevap Yazın

