Uzun zamandir öylesine icimden gelen türünden yazı yazmadım.  Berat’ in ev aktivitelerine o kadar kaptirmisim ki kendimi blogu sadece onun aktivite ler icin açtığımı düşünmeye başladım.  Aslında son zamanlarda aktivite de yapmıyoruz. Kendimi çok yorgun ve halsiz hissediyorum. Hatta bununla ilgili gecen hafta doktora bile gittim. Verdiğim 4 tüp kan sonucunda sapasağlam oldugumu öğrendim. Buraya kadar güzel. Ama şikayetlerimi tekrar soyleyidigimde aldığım cevap ‘psikolojik’oldu.  Hastalık hastası değilim. Sikayetlerim kendime fazla yüklenmemden. Onca sey yasa at icine , sus sus ne olacakti yaa. Sonuç belli.  
Yani .. yanisi yok aslinda , kendimi hasta ediyorum. Değer mi degmez . Saat gec olunca benimde moral kotu olunca boyle tuhaf yazı çıkıyor. 
Sağlıcakla kalın.

Bir Cevap Yazın

