20. ay aktiviteleri

Elimde fotoğraf makinası her anını çekmeye çalışırken beratın ne kadar çok bunaldığını farkettim. o daha çok makinanıın kendisiyle ilgileniyor, eline alıp oradan oraya vurmak istiyor gibi. Bende kolları sıvadım hemen bir fotoğraf makinası diktim. Hemen diyorum çünkü dikmeyi planlamamla makinayı bitirmem çok kısa sürdü. Pinterest nimetinden faydalanarak bir çok model buldum. Biraz ondan biraz bundan derken basit bir makina diktim. Ama Berat ilgilendi mi tabi ki hayır. Bu kadar ilgisiz durması beni üzüyor. Bir yerlerde yanlış mı yapıyorum diyorum. Zamana bırakmak en iyisi. 

Görsel

 

 

Görsel

 

Bunlarda evalardan yaptığım şekiller. Burada görmüştüm. Bir gün Berat öğle uykusundayken yaptım kestim arkalarına ordan burdan topladığım mıknatısları sıcak silikonla yapıştırdım. Heyecanla buzdolabına yerleştirdim. Beklenen zaman Berat uyandı. Birlikte buzdolabın yanına geldik. İlk ben küçük kareleri yerine taktım. Küçük şekillere bebek ismini verdim. Bebek kareleri anne karenin içine taktım. Gerisini Berata bıraktım. Hepsini yerine taktı beni  şaşırttı. Beklediğim birşey değildi. Demek ki oğlum  büyümüş. O doğru yerlere bıraktıkça ben mutlu oldum. Mutluluğum kısa sürdü hepsini yere saçtı. Bir süredir de yerlerde sürünüyorlar. Ne zaman toplasam gelip hepsini yere atıyor bir de coşkuyla yapıyor. ehh o mutlu olsun yeterki diyorum. 

Görsel

 

bu da yaptığımız son aktivite. Bunu da aynı blogda gördüm. Eskiden kalan mama kutusundan yaptım. Balıklar  burada yaptığım balıklar oluyor. İlk yarım saat güzel yedirdi sonra kutuyu hışımla parçaladı.  eşyalarına , oyuncaklarına karşı hep hırçın davranıyor olması tedirgin ediyor. anlam veremiyorum neden böyle davranıyor. evde oldukça dikkatliyiz eşimle. bu dönemlerde olabilir diye yazılar okudum. inşallah öyledir. 

Görsel

Bir Cevap Yazın

