Sevdim Bu Hobiyi

İnsan istediği şeyi,  severek yaptığı işi yapınca pek bir mutlu oluyor. Bende öyle yapmaya çalışıyorum. Evde olmanın keyfini çıkarıyor zamanı iyi değerlendirmeye çalışıyorum son zamanlarda. Hobi diye diye bir sürü ıvır zıvırım oldu. Bir oda doldu. Berat’ın hayallerini süsleyen oda 🙂 kapıyı açık bulduğu an heyecanla koşup nereye saldıracağını şaşırıyor yavrucak.   Bende fırsat buldukça birşeyler yapmaya çalışıyorum.  İşte son zamanlarda yaptıklarım.

GörselGörsel

Teyzemin 1 yaşına giren minik prensesi için tütü takımı. Ne yazık ki resim çok kötü çıkmış. Acele ile çekildi. Yapılışı ve teslim edilişi biraz aceleye geldi. Sırt kısmında da büyük bir fiyonk yaptım tülden. Ortasınada beyaz çiçek kondurdum.

 Görsel

Dükkan açan komşuma hayırlı olsun hediyesi bu da. Hediyelik eşya nişan , kına malzemeleri yapıp satıyor. Kişiye özel ürünler yapan bir yer olunca vereceğim hediye de oraya özel olmalıydı. Bende aynı yazı ve karakteri kullandım rengarenk yazısında. 

 

 

 Görsel

Bunlarda öylesine bir anda orataya çıkan mumluğum ve çubuk kalbim. Odanın ortasında yere oturmuş Berat uyurken neler yapsam neler yapsam diye düşünürken elim küçük mama kavanozuna gitti. Hadi simleyeyim derken kalpte yapıverdim.    

 

Kafamın içinde çokça şey var. Ama vakit yetersiz ama başka işler var  derken hep öteleniyorlar. Rabbim fırsat verirse hepsini gerçekleştirmeyi  ve burada paylaşmayı düşünüyorum.

Bir Cevap Yazın

