21. Aydan Selam Olsun

Evet artık bebeklikten çıktı ve çocuk oldu. Geçen ay yapamadıklarini bu ay bir sihirli değnek dokunmuş gibi yapmaya anlamaya basladi.  Ev işlerinde ufak yardımcım oldu. Çamaşır ve bulasik makinalarini artık birlikte boşaltıyoruz.  , Eşyaları taşıyor ve oyuncaklarini topluyor (kısmen). Her söyleneni anlıyor. Ama hala ne yazik ki ‘anne baba mama ‘  dan baska kelime söylemiyor.  Kendi dilinde cokca konusup başımi sisirsede anlamıyorum ne yazık ki . Bir de günde milyon kez anne diyor. Sürekli ama sürekli. Herşeye anne anne.  Bazen burnumun ucuna kadar gelip çenesini yamultup şımarık bir edayla anne demesi varki iste o an bitiyorum.
Allahım bu mutluluğu her isteyene yaşat. Evlat sahibi olmak isteyip de olamayan herkese hayırlı sağlıklı evlatlar nasip et. O kadar güzel ki evladin kokusu her evi o kokuyla doldur. Amin.

Ben yine Beratin aşkıyla coştum . Ne zaman beni kizdirsa hastane günleri aklıma gelir ve hemen sinirim geçer. Rabbim o günleri kimseye yaşatmasin.  Iste o günleri hatırladıkça aşkıyla cosarim şükrederim.

Bir Cevap Yazın

