Bir süredir el işlerine ve  Berat la yaptigimiz aktivite lere ara verdim.  Hızlı ve heyecanlı bir başlangıç yapınca çabuk yoruldum. Bu bitmek bilmeyen yorgunluğu ma bir care bulmaliyim.  Bugün mesela kolum kanadım kalkmıyor. Beratla oynuyorum ama zoraki. Basit oyunlarla  oyaliyorum.  
3 gündür şiddetli baş  dönmesi yaşıyorum.  Yılda bir bazen iki kez şiddetli baş dönmeleri yasardım. 13 senedir bu var bende. Migren demişti teeeee 13 sene önce gittiğim doktor. Bir daha da gitmedim bundan dolayı. İlk yıl çok şiddetliydi ama sonraki yıllarda süresi ve şiddeti azalmıştı.  Ta ki 3 gün öncesine kadar. Öyle siddetliydi ki yıllardır yasamadigim türden. Acile gittik iki serum takıldı. Oradaki doktor vertigo dedi ilaç verdi ve KBB ye yönlendirdi. Dünde kbb uzmanı gördü. O da miniere diye bir hastalık dedi. Bunca yıl migren sandığım şey koca bir yalanmis. Adını  ilk kez duyduğum miniere yi herseyi bilen adam google araştırdım.  Öldürmez süründürur  bir hastalıkmis. Yani yıllardır çeken ben ölmedigime göre. 

Bu ay hastalık ayı ilan ediyorum. Bir süredir koltuk altında beze geliyordu elime.  Onunla ilgili de dün genel cerrahiye gittim. Kan alındı birde mamografi çekimi için gün verildi. Hani sağlıkta devrim yapılmıştı.  Marta gün veriyorlar altı üstü bir mamografi için. Yeni kocaman hastane yapıldı herhalde iki günde hallolur isim diye devlet hastanesine gittim  pişman oldum. Hadi benim özele gitme durumum var ve aciliyetim yok ama ya durumu olmayanlar ve acil durumda olanlar ne yapsınlar?!?!  Hergün zamlarla uyandığımiz ülkede yaşamak gittikçe çok ama çok zorlaşıyor.  Neyse son zamanlarda ki sinir bozucu mevzuları buraya taşımayayım.  Allah yardımcı mız olsun. 
Evimizde hersey kötü değil ya güzel şeylerde oluyor.  Berat biraz daha konuşmak için çaba gösteriyor. Heceler çıkarıyor bazı kelimeleri taklit ediyor. Top aldık her akşam babasıyla koridorda top oynuyorlar.  Gooooooolll    diye bağırıyor her vuruşunda.   O mutlu biz mutlu.    

Bir Cevap Yazın

