Keçeden Rakamlar ve Ipten Boncuk İlerlteme

  Boş vaktim olduğunda birseyler hazırlıyorum zamanı gelince Beratin önüne çıkarıyorum.  Bunları da boş zamanlarimda yapmıştım.

Bu oyuncağı pinterestte gördüm. Basit bir oyuncak olsada Berat bazen boncuklar i tünellerden geçirmekte zorlanayabiliyor.   Kumaştan olduğu içinde uzun vadeli ileride daha rahat oynar.

image

image

Fenerbahçeli olan babaya jest için bu renklerdenyaptim 🙂

Keçe rakamları

image

Içleri elyaf dolgulu yalnız bir yerde hata yapmışım kalıbı çok dar kullanmisim.  Elyaf doldururken çok zorlandım. Diğer tarafı kırmızı renk bunlarda  Galatasaraylı bana jest.

Bir Cevap Yazın

