Renkli makarnalar

Geçenlerde bir reklam  filmi izledim.  Markayı hatırlamıyorum ama anneler günü için hazırlanmış.  Oğul anneye hediye almış anne ona sarılacağı 3,5 saniyelik sürede bir dünya şey geçirir aklından.   Valla bakınca kendimi gördüm. Kafa da hep bir düşünce hep bir plan iş bitirme. Beynimin bir yanı beratla dolu . Sağlığı ,eğitimi ,montessori vs uzar gider.  Bir yanı ev, temizlik, yemek, iş diye uzar. Bir yanı dikmek istediklerim , öğrenmek istediklerim, yapmak istediklerim vs .  Birde gündelik hayat vs. Kafa dolu dolu da icraat neredeyse yok.  Zamanı yetiştirmekte sıkıntı yaşıyorum ee bir de 2 yaşında atarlı bir evlat var . Ona plan falan hiç işlemiyor. O zamana değil zaman ona uymak zorunda kalıor .. hal böyle olunca hızlı ve pratik çözümler bulmak gerekiyor. Bu aktivite de hızlı düşünüp hızlı hazırladıklarımdan. (Konuyu nerden nereye bağladım   )
Bazı aktivitelrde renkli iri delikli boncuklar kullanılıyor. Bildiğimiz standart tesbih boncuklarının renkli olanlarından. Bir akşam iş dönüşü tuhafiyeleri dolaştım ama istediğim gibi bulamadım. Bulduklarımda da renkler sınırlı . Yolda ne yapsam da boncuk gibi kullansam diye düşünürken makarnalar aklıma geldi . Salatasını yaptığımız boncuk makarnaların büyüklerinden vardı evde.  Buzdolabı poşetine 2-3 yemek kaşığı kadar su ve kürdan ucuyla gıda boyası birde iki avuç kadar makarna. Poşetin ağzını kapatıp berata verdim o da bir güzel karıştırdı. Renk renk hazırladım tepsiye  döküp kurumaya bıraktım. Mis gibi renkli boncuklarım oldu .

image

image

Hiç birşeyi atamayan ben bu köpük parçasınıda atmamışım. İyi ki de atmamışım. Tamda işimizi gördü.  Makarnaları çöp şişlere dizdi. Renklerine göre ayırdı. Bir süre oynadı sonra etrafa saçtı. Sıkılınca bıraktı. benim topla bakışımdan sonra topladı. Aynı işlemi pirinçlerdede yaptım. Poşetlerde hala boyalı su kalınca pirinçleri attım içine. Şeklini beğendiğim küçük bir kavanoza doldurup mutfakta dekor olarak duruyor. Havalar ısınınca  da balkonda pirinçlerle aktiviteler hazırlayacağım.  Şu anki psikolojim etrafa saçılmış pirinçleri kaldıramaz. 

Renkli makarnalar” için 2 yorum

Bir Cevap Yazın

