Hayatımın en zorlu en kabus gecelerinden birini yaşadım

 
Her akşam olduğu gibi sakin bir akşam yaşıyorduk. Annemle ben tv izliyor ,beratla babası oyun oynuyorlardı. Kanepeye çay döküldü ben hızla aspirin denen lanet deterjanı getirdim. Kanepeye sıkıp silerken hangi ara eline aldığını anlayamadan yüzüne sıktı berat,  babası aldığı gibi banyoya götürdü. Bol suyla yıkadı. Sonra birlikte tekrar yıkadık. Gözlerinin içi kızardı. Hazırlandık acile gittik. Deterjanıda götürdük. Acildeki doktor zehir hattıyla grüştü bizi başka hastaneye gönderdi.  Çok tehlikeli madde olduğunu gözde yanıklar oluşabileceğinide söyledi.
İkinci hastane de gözlerini bolca bir sıvıyla yıkadılar.  Beratı tutmak zor feryat figan ağlıyor. O ağlayınca bende zor tutuyorum kendimi.  Göz doktoru gördü bir de o da aynı işlemi yapt. Berat iyice çıldırdı. Oldukçada uzun süren bir işlem.  Damlalar damlatıldı. Bazı makinalarda bakmak istedi doktor fakat hem yorgun hemde korkan oğlum hiç birşeye izin vermedi.  Merhemler ve damlalar verdi. Saat epey geçti eve geldiğimizde. Bir güzel yıkadık beratı. Merhemleri ve damlaları sürdükten sonra birlikte yattık. Bu sabah kontrole gittik. Şükürler olsun sorun kalmamış. İki gün damla ve merhem süreceğiz o kadar.
Biraz sakinleşsin diye dışarı çıktık dolaştık. Simit aldım. Oyuncak aldım. Şimdi evdeyiz ve mışıl mışıl uyuyor. Ama ben yaşadığım korkuyu kolay kolay atlatamayacağım. Herşeyi ortadan kaldırıp kilitliyorum. Her konuda çok dikkat ediyorum ama yine de çocuğumu koruyamıyorum.  Doktorların umutsuz bakışları, ya gözlerini kaybederse düşünceleri çıkmıyor aklımdan. Benim yüzümden az daha evladım sağlığından oluyordu.  Çaresizlik hele ki evlat üzerinden çaresizlik ne kadar zormuş. Rabbim kimseyi evladıyla imtihan etmesin.
Bir süre gözüm hep gözlerinde olur artık.
Hastaneden çıkar çıkmaz da deterjanı çöpe attım. Evdekileri tekrar gözden geçirdim. Sirke , karbonat ve kalıp sabu larla hazırlanan temizlik ürünlerini araştırmaya başlıyorum birazdan.
Rabbim evlatlarımızı korusun.

Hayatımın en zorlu en kabus gecelerinden birini yaşadım” için 4 yorum

    1. Sağolun. Bu bize büyük ders oldu. Bundan sonra çok daha dikkatli olacapız. Mutfakta sirke karbınat kullanıyordum zaten ama leke çıkarmalarda hiç denemedim. Söylediğiniz videolara bakacağım hemen. Teşekkür ederim . Sevgiler

      Beğen

Bir Cevap Yazın

