Bezsiz Hayatın 2. Günü

25 aylık olan Berat ‘a artık tuvaleti öğretmenin zamanı geldi diye düşünüyorum. Çünkü çişin farkında.   Çöpe giden bezinde sonu gelmiyor. 
Ordan burdan yazılar okudum. Ortak konu şu anne ve bebek hazır olmalı. Anne hep sabırlı ve sakin olmalı. Hah ben zaten sakinim,sabırlı olduğumu da söylerler çevreden. Ben bu işi yaparım. Hazır ev boyanacak , halılar yıkanacak o arada başlarız bez bırakma macerasına dedim. Balıklama atladım. Halılar gitti. Ev zaten kir pas içinde . Dün bismillah dedik başladık . Oturağıda salonun ortasına koydum. Hani hem çizgi film izler hem oturur işini görür . İlk saatler hoşuna gitti .o oturak evin heryerinde gezdi. Ben sık sık çişin varmı diye sordum, arada oturttum . Ama oturmasıyla kalkması bir oldu bücürüğün. 
Öğleden sonra hep bahçedeydik. Küçük bir de kap aldım yanıma. Öyle ulu orta yere işetmeye karşıyım . Çocuk da olsa onun da özeli ve mahremi var. Neyse bahçede oynadı yağmur suylarıyla şap şaplar yaptı üstünü ıslattı derkennnnnn çişinide üstüne yaptı. Güzellikle konuştum bana söylemelisin diye ama o yüzüme bakıp gülüyor. Sanırım oğlum beni ciddiye almıyor. 
Gece yatarken bez taktım güvenemedim . Bugün tekrar bezsiz gezdi

Sonuç mu ? 3425363524 kez üstüne ve evin her norktasına işedi. Oturak ilk günkü gibi tertemiz .

Bir Cevap Yazın

