Laminasyon Makinası

Eşleştirme kartları,  yapbozlar yaparken laminasyon kaplamak daha uzun ömürlü olmasını sağlıyor.  Tekrar tekrar çıkarıp oynanabiliyor.  Önceleri ütü ile kapladım.  Kimisinde başarılı oldum Kimisinde hüsrana uğradım.   Kendim için hazırladığım çıktılarda da laminasyon kaplamam gerekince makina almalıyım dedim ve bu modeli aldım.

image

İşte karşınızda Olympia A240 A4 Kağıt Kesme Makinesi ve Laminasyon Makinesi

Alışverişimi buradan yaptım.   Aldığım zamanlarda kampanya da olduğu için çok daha uygun fiyata almıştım.   Makinamdan çok memnunum. Hafif küçük ve pratik.  Elime geçen herşeyi kaplıyorum artık.    Düşünenlere rahatlıkla tavsiye ederim.

Laminasyon Makinası” için 3 yorum

  1. merhaba size özendim ben de bir laminasyon makinası aldım yaşnız benimkinde kesme aparatı yok a4 ü lamine ettikten sonra sizdeki araçlar yapbozu kestiğiniz yerlerden makas ya da maket bıçağı ile kessek laminasyon kağıdı kenarlarından açılır mı?

    sizin gibi birkaç blogger anne sayesinde oğlumun odası olmasada salonda bir aktivite köşesi yapmaya karar verdik ve çok uzun araştırmalar sonucunda güzel alışverişler yaptık inşallah şubat ayı başında daha çok etkinlik yapabileceğiz 🙂 teşekkür ederim tecrübelerinizi paylaştığınız için.

    Beğen

    1. Öncelikle Hayırlı olsun makinanı z. Makinanın kesme aparatını ben kullanamadım zaten. Yamuk kestim her seferinde bu yüzden makasla kesiyorum. Açılma olmadı.
      Yazdıklarını z çok mutlu etti. Nacizane birşeyler yapmaya çalışıyorum bende. Çocuklarımız geleceğimiz nede olsa.
      Aldıkları nız Güle güle keyifle kullanın :)) köşenizde hayırlı olsun. Kuzucuk güzel güzel oyunlar oynasın

      Beğen

      1. Tesekkur ederim. Insallah guzel aktiviteler yapariz. Onerileriniz icin tesekkur ederim. Takip etmeye devam ediyoruz sizi 🙂

        Beğen

Bir Cevap Yazın

