Yeni Telefonuma Örgü Kılıf

Telefonum uzun süredir sıkıntı oluşturuyordu.  Ama bir türlüde kıyamıyordum yeni almaya. Eşim sürpriz yaparak bana telefon Aldı.  Bende yeni telefonuma kılıf dikmeliyim dedim.    YouTube da modeli buldum çokda beğendim 

Cepli telefon kılıf öğreticisi

Fiyonk haricinde cepli olması çok Hoşuma gitti. Elinde de  güzel kumaşlar vardı. Ben bir Hevesle başladım ama Ölçüyü çok küçük almışım telefon girmedi. Gözlük kılıfı olarak kullanırım dedim ama yok o da olmadı boydan kaybetti.  Dikerken yaptığım hatalardan , iki defa söküp tekrar başlamaktan hiç bahsetmiyorum bile.  Hiç birşeye benzemeyen bir kılıfım oldu. Kılıf demekte hata olur. 

Yok dikmekle olmayacak öreyim bari dedim hemen hızlıca düz birşey ördüm.  

  Örgü telefon kılıfı 

Bu da benim yaptığım 

   

 

Bir Cevap Yazın

