Tuvalet Tutma Sorunu

Yoğun sabır gerektiren günlerden geçiyorum. Eşim yurt dışına çıktı bende annemlere geldim. Evin bücürüğü anneannesini dedesini çok seviyor. Iyi anlaşılıyor ama gel gelelim öyle bir sorun çıkardı ki başımıza günlerdir nasıl çözeceğimizi bilemedik. 

Eskiden böyle bir sorun yoktu aslında. Bugün 5. Günümüz. Geldiğimizden beri büyük tuvaletini yapmadı.  2 kiloya yakın kayısı yedi. Zeytinyağı içirdik şurup diye. Dün son çare lavman yaptım. Kıvrandı oturamadı evin içinde dört döndü ama yapmadı.  Tamamen evindeki tuvaletini istemesinden dolayı yapmıyor. Oturağı kabul etmiyor. Bez taktım ona da yapmadı. Burda komşuya götürdük klozet var diye o da olmadı.  Yazarken bile  içim şişti.  Ne yapsak ne etsek bilemiyorum artık.  Off ne zormuş çocuk yetiştirmek.   Hastahane müdahalesine kalacaz diye korkuyorum. O aşamaya gelmeden halledebilsek şu sorunu.  

 

Bir Cevap Yazın

