Pratik Kurabiye

Seviyorum hızlı pratik tarifleri. Hele ki sabretmeyi sevmeyen , aklına düştüğü an midesine girmesini isteyen bir çocuk olunca pratik tarifler peşine düşüyorum.  

Bu tarif komşumdan. Aslında çoğu kişinin bildiği ama benim daha yeni öğrendiğim basit kurabiye tarifi. Yani kime desem “ay sen yeni mi öğrendim ben zaten biliyorum onu” diyor. :))

Malzemeler ;

1 su bardağı sıvıyağ

1 çay bardağı pudra şekeri

Aldığı kadar un 

Kabartma tozu

Ele yapışmayan bir hamur olacak. Un helvası gibi dağılıyor hamur, korkmayın. Yuvarlak top top yapıp tepsiye dizin. Kızarmayacak şekilde pişirin. 

Biz bugün yaptık. Berat kek istedi. Benim fırında büyük boy olanlardan. Bir kek için koca fırını açmak ziyan olur dedim. O arada kurabiyede yaptım. Süslemesi her zamanki gibi Berat’tan. 

Tepside gördüğünüz 1,5 ölçüyle yapıldı. Elim aza hiç gitmiyor.  

  

Bir kurabiyeye 2 Berat’a diye diye bitirdi damla çikolatayı. Canı Sağolsun. 

Bir Cevap Yazın

