Berat’ın Deyimiyle Usta Kemeri 

Her erkek çocuğu gibi Beratta çekiç , tornavida gibi aletlere merakı var. Daha o bebekken  bir dükkanda indirimde ahşap tamir seti görünce hemen almıştım. Büyüdüğünde oynar diye. Fiyatı oldukça uygundu. Almasaydım çok pişman olurdum.  

Bazen eser aklına usta olur evin bütün arızalı yerlerini tamir eder. Geçen haftalarda kombi bakımı için usta geldi ve acayip etkilendi bizimki. O gün bugün Berat usta diye dolanıyor. Pijamasına çekici metreyi vs takınca aşağıya doğru çekiyor 🙂 pinterestte hemen araştırmaya başladım ( pinterest olmazsa ben ne yapardım bilmem). Çocuklar için tamirci önlükleri buldum. Elimde 40x50cm ölçülerinde keçe vardı. Ondan hoş bir önlük yaptım. Önüne de 2 yıl önce yapıp bir kenara attığım araba aplikelerinden diktim. Şimdilik idare ediyor. Berat bey tarafından çok beğenildi. Kemer olarak pantolon Kemerini geçirdim. 

   
   
Yan tarafındaki mavi etiket gibi görünen kısım aslında askı. Çekiç asmak için. 

Keçe ile çalışmak kolay. Kenar temizleme , katlama, astarlama gibi dert olmuyor. Hizalayıp dikiyorsun. Tek sıkıntı çabuk topak topak pamukçuklar olması. Onlarıda elbise tüy temizleme aparatıyla temizlerim.  

Sizde düşünürseniz fikir olabilir. 

Bir Cevap Yazın

