Çocuk Yeleği Dikimi ve Yelek Kalıbı

Bizde bir laf vardır ” çocukların yediği helal giydiği haram ” diye. Çok doğru. Devamlı büyüyen Berat’ın  her mevsim geçişinde dolabını baştan aşağı değiştiriyoruz. Markalı şeylere zaten girmiyorum. Hepi topu 3-4 ay giyeceği bir şeye dünyanın parasını vermek anlamsız geliyor bana.  Fabrika satış mağazalarına gidip topluca alışveriş yapıyorum birde mahallemizde kurulan pazar. Hem  çok uygun hemde kaliteli ürünler geliyor bir tezgaha. Neyse geleyim asıl anlatmak istediğim konuya.  Berata yelek lazımdı. Basit birşey olduğu için dikerim ben bunu dedim. Nette ufak bir araştırmam sonucunda bu güzel bloğu buldum. Buradan faydanalanarak diktim. 

http://baharinelleri.blogspot.com.tr/2015/01/cocuk-yelegi-nasl-dikilir-bol-fotografl.html?m=1
Kumaş olarak annemin giymediği kot eteğini kullandım. Kalıp olarak bol gelen bir atletinden faydalandım. 

Kalıbı Eteğin alt kıvrımına denk gelecek şekilde yerleştirdim böylece kıvırma derdi de yaşamadım. 

Astar olarakta polar  kumaş kullandım. 

Bir tek fermuar dikişinde  hata yaptım biraz yamuk dikildi. İdare ediyor şimdilik.  

Not: Burada 2-3 ve 4-5 yaş çocuk yelek kalıbını   buldum.  Eğer eldeki kıyafetlerden  kalıp çıkarmak istemezseniz buradan indirip kullanabilirsiniz.  

Seviyorum internet alemini :))

  

İlla ki yelek üstünde fotoğraf çekilmek istedi.   Arkada gördüğünüz sepet oyuncakları için salıncak oluyor 🙂

 

Bir Cevap Yazın

