Karatahta Boyası İle Yenileme 

Dolaptan baharat alacağım Zaman bütün kavanozlara tek tek bakmak zorunda kalıyorum. Kimi en arkada oluyor bu sefer indiriyorum hepsini yani bir sürü iş. Baktım bu böyle olmayacak boyadım kapakların üzerlerini,  yazdım içlerinde ne olduklarını Çekmeceye yerleştirdim. Şimdi çok rahat. 

  
(El yazım oldukça berbat. Onu görmezden gelin 🙂 )

Karatahta boyasını evde kendim hazırladım.  Yarım kutu siyah boyam vardı. Hatta kurumuştu sıcak suyla yumuşattım.  İçine de bir çay kaşığı kabartma tozu ilave edip karıştırdım. Asıl mesele karıştırma. Ben küçük bir kapta hazırladığım karıştırmayı iyi yapamadım yine.  Ama işimi gördü.  

İki kat boyadım. 

 
Kullandığım boya bu. Herhangi bir  kırtasiyeden almıştım. Bu kutunun  yarısı kadar boya vardı.  Sizde olan akrilik herhangi bir boyayla olur. Sentetik ve farklı dokudaki boya ile olur mu bilemiyorum. Hiç denemedim. 

Tebeşir kalemini Tahtakale hobi sitesinden almıştım. Çok sevdim bu kalemleri. Bir çok zeminde yazmaya uygun. 

Yazıların sonuna geldiğimde bitişi Nasıl yapacağım konusunda kilitleniyorum.  Bu seferde öyle oldu 🙂

Herkes sağlıklı, Mutlu, huzur dolu günler diliyorum. 

Bir Cevap Yazın

