Örgü Bebek Tulumu 

 

Çalıştığım yerden değer verdiğim birisi ikinciye anne oldu. Bende özel bir hediye vermek istedim. Ne yapayım diye pinterestte tur atarken uyku tulumları çıktı karşıma. Ee bende de bol bol örgü ipi var denemekten birşey olmaz diye düşündüm.

Sonuç bu oldu.

Orjinali bu sitede ; https://www.misslanitas.com/guias/tutoriales_y_patrones/patrones_de_calceta_y_crochet/patron-de-saco-de-lana-para-bebe/
Önce astarlı yapmak istedim ama her yıkamada astarlılar kumaş biraz daha çekti. Bebekler için yumuşak pazen kullanmak istedim ama olmadı.  Bu halide çok güzel oldu bence.

Örgü Bebek Tulumu ” için 11 yorum

      1. Yok yok kapasite var 🙂 bir yıl gibi bir süreçte oremedigim kazak geldi aklıma 😁 utandım kendimden..

        Liked by 1 kişi

      2. Öyle bir battaniye de bende var 😳 Berat’a diye başladım çift kişilik yorgan gibi birşey oluyor. Tam 3 kıştır elimde dolanıyor. Çeyizine ancak yetişir bu gidişle 🤔😄

        Liked by 1 kişi

      3. Bendede vallahi romatizma artrit sağ bacağı mı mesken edinmisti afyon kaplıcası sayesinde kurtuldum diyebilirim

        Liked by 1 kişi

      4. Amin Bunlar hep alamet azizim 😀 zaten olacağımız eninde sonunda 😂 yormayın kafanızı ..

        Beğen

Bir Cevap Yazın

