Neler Oluyor Bana ?

Son Zaman’larda iyi kötü bir çok şey yaşadık ailemizde. Yıllardır beklediğim Smmm ünvanına kavuştum ama tamda o dönemde ailemizin ortasına ateş gibi düşen kötü olaylardan sevinemedim bile.  

Dikişe biraz daha merak saldım. Pazardan ucuza aldığım kumaşlardan 3 etek 2 de elbise diktim.   Dikiş bloglarına taktım iyice.  dikiş dergilerimi seviyorum çocuk gibi 🙂 

Berat’la ise durumlar pek iç açıcı değil.  Oyun gruplarına götürmeye çalışıyorum fakat ortama katılmıyor.  Özellikle dışarıda ağlama krizlerine giriyor ve ne yalan söyleyeyim tahammül etmekte zorlanıyorum.   Sürekli yüzünde gülümseme olan ” bugün çok eğlendik” mesajları atan anneler  nasıl başarıyorsunuz bunu.  Kıskanıyorum sizleri ciddiyim. Sabırlı olamıyorum. Yüzüm düşüyor hemen.   O bir çocuk o bir çocuk telkinlerinde bulunuyorum kendime  devamlı. 

Birde iş bulma derdine düştüm şimdi.  Nereye başvursam “deneyimli ” eleman istiyor. Yahu ben çalışmadan nasıl deneyim sahibi olabilirim ki. 

Çok negatif yüklü post oldu. 

Evimizin küçük bahçesinde yetişen vişne ağacımızla bitiriyorum. 

Hayırlı günler. 

Neler Oluyor Bana ?” için 4 yorum

Bir Cevap Yazın

