Merhaba 

Çok uzun zaman oldu bloğuma uğramayalı. O kadar koptum ki uygulamayı bile silmişim telefondan. Bu kopuş sadece buraya özel değildi. Büyük bir kopuş yaşıyordum. Sosyal medya hesaplarımı sildim. Abone olduğum sitelerden  kendimi sildim. Tam bir tükenmişlik yaşadım. Ruhsal olarak çöküşteydim. Dibi gördüm bundan daha fazla karanlık Yok dedim ve yeniden tırmanma başlıyorum. Zor olacak yorucu olacak ama olacak bir şekilde. Işığa kavuşacam. Buraya iç karartmaya gelmedim tabi. Yeni bir başlangıç yapmaya geldim.  Nerden nasıl başlayacağımı tam olarak bilemeden bodoslama giriş yaptım 🙂  
 

Merhaba ” için 2 yorum

  1. Bu durum hayatımızda hep olur.. İyi tarafından bakmaya çalışın siz. Dibi görmenin ilerisi için faydası olur muhakkak.. Biraz acı iyidir derdi hep, sevdiğim bir yazar.

    Merhabalar.. 🌹

    Beğen

Bir Cevap Yazın

