Şekersiz ve Unsuz Hayatın 17. günü

Şekersiz ve unsuz beslenmenin 17. günündeyim.  Bugün bir hevesle tartıya çıktım hani  belki biraz bir şeyler vermişimdir diye. Ama o da ne daha önce verdiğim iki  kilonun 1 ini geri almışım. Yani 1 kilo almışım. Fizik, kimya , biyoloji  kanunlarına aykırı bu durum ama. Hani şu akıla gelebilir çok mu yedin?  Hayır çok yemedim. Önceki hayatıma göre çok ama çok sağlıklı hafif beslendim. Ama bu haksızlık. Ağlamak istiyorum. Tamam ben bu yola sağlık için çıktım kilo vermek ilk hedefim değildi fakat  bu kadarını da beklemiyordum açıkçası. Tam bir hayal kırıklığı oldu bende. Hatta bugün bir ara ofistekiler simit yerken yeter bee bende yiyeceğim diye şaha kalkar gibi oldum ama vazgeçtim tamamen sağlık için. Kilo kısmını geçersek onun dışında çok iyi. Günlük hayatta yaşadığım sıkıntılarımın çoğu hafifledi. Bir kere masa başında uyku hallerim ortadan kalkar gibi oldu. İlk hafta alerjik  durumum hafifledi ikinci hafta alerjim tekrar başladı. Bu sefer gün içinde neler yediğimi kayıt altına aldım fark ettim ki süt ürünleri alerjimi tetikliyordu.  E sağlıklı beslenmeye çalışınca mecbur süt ürünleri tüketiyorsunuz.  Yoğurt, peynir, süt tüketmeye başladım ki bunları önceden nadiren yerdim. Yemiş olayım diye yerdim ama şimdi artırdım. 3 gündür yoğurt süt tüketmedim alerjim yine geçti.

Yine aklıma geldi ben niye 1 kilo aldım (şuraya ağlayan smile koyacaktım ama yok )

Bir Cevap Yazın

