My Name is yesilkiraz 

Saat 06:43.  Tam bir saat önce uyandım. Uykum kaçtı. 1:30 gibi yattığım düşünülürse çok az bir uykuyla duruyorum  şu an.  Kendime Yolculuk yazısında az ye,az uyu,az konuşu kendime yol çizdiğimi yazmıştım. Az uyu kısmını sanırım abartıyorum.  Uyuyamıyorum. Her gün sabah 5 civarı uyanıyorum. Bazen zorla kendimi tekrar uyutuyorum, bazen de sesiz sedasız kimseyi rahatsız etmeden kendimce meşgul oluyorum. Kendimi dinliyorum daha çok.  Kendimi dinlemek için en uygun saatler oluyor.  Son zamanlarda ruhumu en çok  rahatsız eden şey suçluluk duygusu oldu.  Geçmişteki hatalarım, kırdığım kalpler, ettiğim gıybetler vs.   Bu suçluluk duygusu beni iyice sarıp sarmaladı. Sanırım aşmam gereken en büyük engelim bu olacak.  Kendimi affetmeyi öğrenmeliyim. O zaman doğru bulduğum şeyler şu an benim içimi kemiriyor ve bu beni mahvediyor.  Kendimi my name is Earl dizisinin baş kahramanı gibi hissetmeye başladım. Onun aydınlanma yaşaması için yüz bin dolarını kaybetmesi ve kaza geçirmesi gerekti. Şükür ki ben  bunları yaşamadım.  Yaşamakta istemiyorum ama bende kısmen karmaya inananlardanım .  “İyilik yapıp iyilik bulursam madem yaptığım kötülükler karşılığında ayy düşünmek bile istemiyorum.  Neyse işin özeti bu aralar ben pek iyi değilim.  Çok dalgınım,çok sessizim, çok mutsuzum gibi gibi.  Bu da bir süreç diye düşünüp zamanla bütün taşların yerine oturacağına inanıyorum. 

Saat erken olunca ben yine saçmaladım. Farkındayım.  Ama burası da benim ben olduğum nadir yerlerden biri. Konuşmak istemeyip daha çok yazmak istiyorum.  Bu blogda bana bu imkanı sunuyor.  Daha fazla uzatmadan eğer okuyan varsa teşekkür ediyorum kendisine çünkü ben bile kendi yazılarımı okunmazken sabır gösterip okudun 💐

Herkese neşeli günler diliyorum. 

My Name is yesilkiraz ” için 4 yorum

  1. Karma iyiligin geri donecegini soyler. Ancak kotuluk geri donmeyebilir. Mantigi oyle degil yani. Kotuluk ettigini düşünüyorsan pismanlikla kendini affet, bir daha yapma ve iyilikle devam et.
    Gelecege dair kaygi duymamali ve su ani en iyi sekilde yasamalisin.

    Liked by 1 kişi

Bir Cevap Yazın

