70 Gün

Bugün şekeri ve unu bırakmamın 70. günü. Dün gece rüyamda içi akışkan çikolatayla dolu donutlar yediğimi saymazsak gayet başarılı gidiyorum.  Kaçamaklarım oldu tabi arada. Bir ısırık ıspanaklı börek gibi çok küçük ve bir elin parmağını geçmeyecek minicik kaçamaklar. Ama şekerli birşey tüketmedim hiç. Damağımda aramıyor tabi rüyalarımda deli gibi yiyorum 😄  

Bir önceki yazıda yazdığım gibi uykumda ciddi azalmalar oldu.  Bunu birazda  şekersiz beslenmeme bağlıyorum. Uyku ve yorgunluk halim kalmadı. Baş ağrılarım gitti.  Daha dinç hissediyorum. Bir de 3 hafta önce spora başladım yani spor salonuna yazıldım haftada 3 akşam gidiyorum.  Çok iyi geldi bedenime.  

Elimden gelse bütün şekerleri yok eder herkesi buna teşvik ederdim ama ne yazık ki gelmiyor.  En yakınımdakileri bile ikna edemiyorum henüz.   Bir de bu süreçte beni en çok rahatsız eden şey  “ye canım  birşey olmazcılar” oldu. Bir dersin iki dersin de ısrarla ye ye denmesi bir yerden sonra sinirlenmeme sebep oluyor. Bir de olayı “yaptığımı beğenmedin mi ” ye bağlayanlar var. Allah aşkına ısrar etmeyin. İstemiyorsam istemiyorumdur. Zaten yemek istesem çekinmem yerim. Bu konuda hiç çekinmem.   

Bir Cevap Yazın

